چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش در بیماری های کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه برای جلوگیری از عملکرد کلیه از کاهش در بیماری های کلیه

من یک بیمار بیماری کلیوی هستم و عملکرد کلیه از 64٪ به 43٪ در یک هفته کاهش یافته است، من می خواهم بدانم چگونه می توانم آن از کاهش جلوگیری از؟ با توجه به عملکرد کلیه شما در حال حاضر در مرحله 3 بیماری کلیه، بنابراین شما باید درمان مناسب در حال حاضر.

برای مورد خود را، شما باید توجه ویژه به آن پرداخت. عملکرد کلیه خود را بسیار تنها در یک هفته delined، اگر وضعیت خود را پیشرفت این سرعت پس از آن کلیه های خود را به طور کامل پس در یک زمان کوتاه دریافت خواهد شکست، پس از آن شما را به دیالیز به طولانی طول عمر خود را. در حال حاضر شما ممکن است هیچ ناراحتی ندارد چرا که در حال حاضر به جبران خسارت از بدن خود را هنوز هم می تواند کراتینین بدون افزایش حفظ و حفظ موارد دیگر خود را بدون اختلال. اما هنگامی که به بیماری های کلیوی را به مرحله 4، کراتینین خود را به سرعت در حال افزایش خواهد یافت، الکترولیت اختلال شروع خواهد شد و هموگلوبین کاهش خواهد یافت، بنابراین وجود خواهد داشت علائم ناراحت کننده در بدن است.

در حالی که در حال حاضر شما فقط در مرحله 3 بیماری کلیه هستند، و اگر شما می توانید چینی درمان بهبود پزشکی حرفه ای شرایط، بیماری خود را هنوز هم برگشت پذیر است. با این حال، استفاده از استاندارد طب گیاهی چینی بسیار سخت است و نسخه های مختلف از یکدیگر و همچنین به وضعیت بیماری های مختلف استفاده می شود. و همچنین برای بیماران کلیوی، نه تنها یک یا دو طب گیاهی چینی می توانید آن را درمان کنند. چه بیماران نیاز به درمان منظم و راه ترکیب به استفاده از طب چینی موثر است

اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد چگونگی پیشگیری عملکرد کلیه از کاهش در بیماری های کلیوی و یا می خواهید به بهبود عملکرد کلیه خود را، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 اسفند 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: